گواهینامه ISOچیست؟


گواهینامه ISO چیست؟

گواهینامه ایزو مهر گواهی شخص ثالث است که توسط شرکت مطابق با یکی از استانداردهای بین‌المللی تهیه و منتشرشده توسط سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) اداره می‌شود.

 

ISO یک سازمان غیردولتی بین‌المللی مستقل است که متخصصان را برای به اشتراک گذاشتن دانش و توسعه استانداردهای بین‌المللی که از نوآوری پشتیبانی می‌کند و راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی ارائه می‌دهد ، گرد هم می‌آورد.

 

چرا گواهینامه ISO می‌خواهم؟

صدور گواهینامه ISO به ذینفعان اصلی نشان می‌دهد که شما یک تجارت خوب مدیریت‌شده ، ساختاریافته ، پایدار و آماده رشد دارید.

 

هر استاندارد ISO مزایای خاص خود را دارد ، به‌عنوان‌مثال:

 

ایزو 9001 به شما در اولویت قرار دادن مشتریان کمک می‌کند

ISO 27001 از دستگاه‌ها ، داده‌ها و اعتبار شما محافظت می‌کند

ISO 14001 تأثیر شمارا در محیط کاهش می‌دهد

ISO 45001 به شما کمک می‌کند تا از کارمندان خود محافظت کنید

ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت می‌کند

مزایای مشترک در تمام استانداردهای ISO شامل موارد زیر است:

 

افزایش کارایی

هزینه‌های پایین‌تر

بهبود رضایت مشتری

کارمندان مشغول‌تر

کاهش خطرات

حق بیمه کاهش‌یافته است

کمک به مناقصات

با حفظ گواهینامه ISO ، تعهد سازمان خود را برای دستیابی به اهداف خود و افزایش اعتبار و اطمینان مشتری به محصول یا خدمات خود نشان می‌دهید.

هزینه گواهینامه ISO چقدر است؟

هزینه‌های صدور گواهینامه ISO بسته به‌اندازه سازمان و سطح واقعاً شرکت ازنظر فرایندها و رویه‌ها متفاوت است. اگر تصمیم دارید هم‌زمان بیش از یک استاندارد را پیاده کنید ، برخی از هزینه‌های ترجیحی در دسترس است. ما یک سرویس ساده و مقرون‌به‌صرفه با شرایط پرداخت انعطاف‌پذیر ارائه می‌دهیم. می‌توانید در اینجا درخواست قیمت کنید.

 

ازآنجاکه پیشنهاد‌ها ما سفارشی است و تعداد متغیرهایی که می‌توانند در هزینه اجرا تأثیر بگذارند ، ما مایل هستیم با مشتریان بالقوه خود ملاقات کنیم تا قبل از تهیه هزینه‌ها ، آن‌ها را بهتر بشناسیم.

گواهینامه ISO چیست و آیا با گواهینامه ISO متفاوت است؟

در اصل ، دستگاه‌ها یکسان هستند و هرکس به شما ایمان بیاورد و نحوه انجام آن متفاوت باشد.

 

ISO یا گواهینامه ISO معتبر زمانی ساخته می‌شود که شرکت به‌وسیله استاندارد صادرکننده معتبر UKAS یا معادل آن به استاندارد ISO و / یا BS دست‌یافته باشد. هر کشوری نسخه خاص خود را از UKAS (یعنی در ایرلند INAB) دارد و اگرچه شبیه دولت نیست ، اما به‌عنوان یک‌نهاد حاکم برای شرکت‌های صدور گواهینامه عمل می‌کند.

 

گواهینامه ISO مجاز فقط پس از ارزیابی از یک سازمان معتبر در دسترس است و قادر به ارائه هیچ‌گونه کمک و پشتیبانی نیست ، آن‌ها فقط می‌توانند ارزیابی را انجام دهند و موفقیت یا شکست شمارا به دست آورند.

 

بااین‌حال ، ارائه‌دهندگان گواهینامه ISO مانند ما می‌توانند در اجرای شما به‌طور کامل از شما پشتیبانی کنند. پشتیبانی ما شامل الگوهایی برای اسناد ، مشاوره در هنگام بازدید و پشتیبانی تلفنی است. ماسالی دو بار به شما سر می‌زنیم. برای کمک به هر مسئله‌ای که با آن روبرو هستید و همچنین با حسابرسی سالانه تأیید مجدد ، از پشتیبانی بازدید کنید.

 

برای بسیاری از مشتریان ، گواهینامه بیش‌ازحد کافی است زیرا ساختار لازم را برای بهبود تجارت آن‌ها فراهم می‌کند و به‌خوبی شناخته‌شده است. اگر شما به یک گواهینامه ISO احتیاج دارید (به‌عنوان‌مثال اگر مشتری بالقوه ، اتحادیه صنفی یا نهاد نظارتی آن را درخواست کنید) ، ما می‌توانیم خدمات مشاوره ایزو را برای کمک به شما در تهیه سیستم مدیریت خود برای ارزیابی توسط یک سازمان معتبر ارائه دهیم. این به شما کمک می‌کند شانس قبولی در ارزیابی را برای اولین بار افزایش دهید!

 

در مقاله ما می‌توانید بیشتر بخوانید: "صدور گواهینامه در مقابل گواهینامه مجاز: پس به هر حال تفاوت چیست؟"

آیا شما مشاوره UKAS را ارائه می‌دهید؟

آره در هر کجای سفر UKAS باشید ، ما می‌توانیم به شما در گرفتن گواهینامه معتبر UKAS در مدت زمان شش تا نه ماه کمک کنیم. در صورت نیاز ، ما همچنین می‌توانیم به شما کمک کنیم که یک شریک معتبر برای ارزیابی تجارت خود داشته باشید و در هنگام ارزیابی UKAS با شما باشید.

 

لازم به ذکر است که برای بسیاری از مشتریان ، گواهینامه ISO بیش‌ازحد کافی است زیرا ساختار لازم را برای بهبود تجارت آن‌ها فراهم می‌کند و به‌خوبی شناخته‌شده است.

 

اگر به گواهینامه معتبر UKAS نیاز دارید ، می‌توانید در اینجا درخواست قیمت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.