نرده و حفاظ شیشه ای نشکن استخر، بالکن و راه پله

نرده و حفاظ شیشه ای نشکن استخر، بالکن و راه پله

نرده شیشه ای و یا هندریل شیشه ای به دلیل استحکام بالا و زیبایی ظاهری کاربرد فراوانی در ساختمان های پر تردد مانند هتل ها و ساختمان های اداری و تجاری دارند. از نرده شیشه ای می توان به عنوان جدا کننده فضاها استفاده کرد. از مزایای نرده شیشه ای می توان به مواردی از قبیل راحتی در تمیز کردن آن و هم چنین زیبایی و شفافیت آن اشاره کرد. نرده های شیشه ای در دو نوع نرده تمام شیشه ای و نرده شیشه ای ترکیبی تولید می شوند.

مزایای نرده شیشه ای

امروزه نرده های شیشه ای بسیار پرطرفدار هستند و اهمیت بسیار بالایی در صنعت ساختمان سازی دارند. نرده شیشه ای می تواند علاوه بر ایجاد فضایی ایمن، موجب زیبایی آن مکان نیز شود. نرده شیشه ای در فضاهای گوناگونی مانند پله ها، بالکن ها و.. کاربرد دارد. به کمک نرده شیشه ای و نرده استیل می توان ظرافت و استحکام را در محیط هایی هم چون راه پله ها به وجود آورداستفاده ترکیبی از نرده شیشه ای و استیل، مدت ماندگاری آن را افزایش می دهد. از مزایای هندریل شیشه ای راه پله می توان به راحتی تمیز کردن آن و هم چنین زیبایی و شفافیت آن اشاره کرد. نرده استیل به کار رفته در این ترکیب بر اثر سایش و خوردگی دچار آسیب نمی شود.

ویژگی های نرده شیشه ای

نرده های فلزی رطوبت را در خود راه می دهند و هیچ مقاومتی در برابر آن ندارند. همچنین، این نرده ها در برابر ضربه می توانند آسیب پذیر باشند. اما نرده شیشه ای علاوه بر اینکه زیبایی خیره کننده ای دارد و نور را بیشتر عبور می دهد، مقاومت بالایی نیز دارد و هرگز رنگ آن از بین نمی رود. از نرده شیشه ای می توان در مناطق شرجی، گرمسیر، خشک و سرد و در دماهای مختلف استفاده کرد. نرده شیشه ای به شکل ضد آب، ضد خش و ضد زنگ ساخته می شود. رنگ نرده شیشه ای تغییر نمی کند و شکل خود را نیز از دست نمی دهد. تنها ممکن است لک بگیرد که آن هم با شیشه شور و در حد یک دقیقه پاک خواهد شدنرده شیشه ای موجب زیباتر شدن ساختمان و راه پله ها می شود و نمای بسیار بسیار زیباتری به آن می دهد.

نرده های شیشه ای برای مصارف مختلف و با طرح ها و اشکال گوناگون طراحی و تولید میشوند. نرده شیشه ای گرد و منحنی و همچینین نرده شیشه ای صاف از جمله آنهاست. یراق آلات مورد استفاده در نصب نرده شیشه ای از جنس آلومینیوم ضد زنگ و یا آلیاژ فولادی مقاوم در برابر زنگ زدگی میباشد. هندریل و نرده شیشه ای برای مصارفی از قبیل نرده شیشه ای استخر، نرده شیشه ای بالکن ، نرده شیشه ای پله و ... مورد استفاده قرار میگیرد.

ما در شرکت آنلاین دُر انواع مختلف نرده شیشه ای در ضخامت های استاندارد را به شما معرفی میکنیم و میتوانید بر حسب نیاز خود از هر کدام استفاده نمایید. قیمت نرده شیشه ای با توجه به نوع شیشه و یراق آلات استفاده شده در نصب آن محاسبه و ارزیابی میشود. با این وجود شرکت آنلاین دُر علاوه بر کیفیت بالا قیمت بسیار پایین تری را به شما ارائه خواهد کرد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

لینک فیلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/HzsuV

 

حفاظ شاخ گوزنی، ایمن ترین حفاظ برای محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی، ایمن ترین حفاظ برای محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی همانطور که از اسم آن پیدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزنی به دلیل انشعابات گسترده تر، تیز و متراکم تر، ایمن ترین و مناسب ترین حفاظ برای محافظت از ساختمان محسوب می شود. حفاظ های ساختمان روی دیوار ساختمان نصب می شوند و ضمن افزایش ارتفاع دیوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غریبه و سارقین محافظت می کنند. سارقین و افراد غریبه با مشاهده حصار شاخ گوزنی روی دیوار به هیچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زیرا آنها به خوبی می دانند در صورت بالا رفتن از دیوارهایی که مسلح به حفاظ شاخ گوزنی هستند، قطعا صدمه و آسیب خواهند دید و نیزه های بی رحم این شاخ گوزنی جراحت چندین شمشیر را بر روی بدن آنها خواهد گذاشت و در نهایت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ایستادن در کنار حفاظ شاخ گوزنی نیز  خطرناک و غیر ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزنی

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ های میله­ای قدیمی

حفاظ های میله­ای قدیمی به علت طراحی ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازیبا بودن، ایمنی کمتری نسبت به بالا رفتن افراد غریبه و سارقین از آن دارند زیرا سارقین با کمی دقت و بریدن و خم کردن میله­های نازک آن و حتی در بعضی موارد با کمک گرفتن از آن می توانند به راحتی از آن ها عبور کنند.، ولی این معایب، در مورد حفاظ شاخ گوزنی صدق نمی کند، زیرا این حفاظ در کنار طراحی بصری زیبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردی دارد و در تمام زوایایش مجهز به نیزه های تیز و برنده می باشد و به بی رحم ترین شکل ممکن به فردی که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتی که بتواند در کنار آن بایستد!) جراحات جبران ناپذیری وارد می کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزنی بوته ای

کیفیت و زیبایی حفاظ شاخ گوزنی

این حفاظ های شاخ گوزنی مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند واز این رو با انواع مختلف طراحی نمای ساختمان نیز سازگار می باشند. همچنین حفاظ های شاخ گوزنی بسیار با کیفیت هستند و رنگ آنها از نوع کوره ای الکترواستاتیک می باشد به هیچ عنوان رنگ آنها از بین نمی رود و هرگز زنگ نمی زنند. همچنین این حفاظ های شاخ گوزنی به دلیل قرار گرفتن انشعابات تصادفی آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالای ساختمان، همانند شاخه های بی برگ درخت که گویی در پشت ساختمان قرار دارند به نظر می رسند و از این نظر دارای منظره طبیعی می باشند. از زیباترین حفاظ های شاخ گوزنی، می توان حفاظ دو رنگ لیلیوم را نام برد که با داشتن گل های بی رحم تیز و برنده آن حداکثر حفاظت و زیبایی را درکنار هم برای مصرف کنندگان با سلیقه به ارمغان می آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزنی

از انواع حفاظ شاخ گوزنی می توان حفاظ شاخ گوزنی، بوته ای، نیزار و لیلیوم را نام برد که به ترتیب از راست به چپ قیمت آن نیز بیشتر است. از این میان حفاظ شاخ گوزنی پایین ترین قیمت را به خود اختصاص داده است و در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالاتری برخوردار است. در مدل های دیگر علاوه بر امنیت بالاتر بر روی زیبایی آنها نیز طراحی انجام شده است تا بتواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی بسته به ارتفاع دیوار و نوع حفاظ شاخ گوزنی مورد استفاده متغیر خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزنی نیزار

عوامت تاثیرگذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت این حفاظ های شاخ گوزنی نسبت به امنیت بالایی که برای ساختمان ایجاد می کنند بسیار پایین و به صرفه می باشد. حتی در مواردی که دیوار ساختمان کوتاه می باشد، بالابردن ارتفاع دیوار با حفاظ شاخ گوزنی از بالا بردن آن با مصالح ساختمانی به صرفه تر است. عوامل زیادی در قیمت حفاظ شاخ گوزنی موثر هستند که از جمله آن می توان به کیفیت جوشکاری، خمکاری و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت میله ­های فولادی آن (دارای حداقل ضخامت 9 میلیمتری و بالاتر) اشاره کرد.

 طبیعی است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزنی پیچیده تر باشد، کیفیت جوشکاری آن بهتر باشد (جوشکاری توسط گاز دی اکسید کربن)، رنگ آمیزی آن از نوع کوره ای الکترواستاتیک و با پودر با کیفیت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزنی)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بیشتری داشته باشد ایمنی آن نیز بالاتر خواهد بود و طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت. جوشکاری توسط گاز دی اکسید کربن نسبت به جوشکاری الکترود جوشکاری قوی تری است برای حفاظ شاخ گوزنی باید از مستحکم ترین جوشکاری، یعنی جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن استفاده شود. زیرا در صورت استفاده از جوشکاری الکترود برای حفاظ شاخ گوزنی، احتمال جدا شدن شدن میله ها از محل جوشکاری وجود دارد و در نهایت خسارات مالی جبران ناپذیری به شما وارد می کند. بنابراین خرید حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت و دارای ضمانت، اهمیت ویژه ای دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزنی زیبای لیلیوم

اهمیت غیر قابل انکار حفاظ شاخ گوزنی

از آنجایی که می دانیم محصولات تقلبی فراوانی با حیله قیمت پایین تر در بازار وجود دارند و همینطور با توجه به اهمیت غیر قابل انکار حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غریبه و سارقین، طبیعتا خرید حفاظ شاخ گوزنی با ضمانت، از یک فروشگاه معتبر نیز اهمیت دوچندان خواهد داشت و خیال شما را از بابت کیفیت خریدتان آسوده می کند.

کارشناسان ما پس از بازدید از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب برای شما را که بیشترین امنیت مورد نیاز شما را برایتان به ارمغان بیاورد و با بودجه و سلیقه شما سازگار باشد به شما توصیه خواهند کرد. همچنین باید خاطر نشان کرد که با توجه به امنیت بالای این حفاظ های شاخ گوزنی حتی نصب این نوع حفاظ ها نیز کار خطرناکی است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنید  و نصب آن را به کارشناسان بیمه شده ما که در این امر تبحر لازم را دارند بسپارید

سؤالاتی که ممکن است درباره ایمپلنت دندان برایتان پیش آید

سؤالاتی که ممکن است درباره ایمپلنت دندان برایتان پیش آید

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که زیاد اسم ایمپلنت به گوششان خورده است اما چیز زیادی درباره‌ی آن نمی‌دانید یا سؤالات مختلفی در ذهنتان است با ما در این مطلب همراه باشید تا جواب پرسش‌های خود را پیدا کنید.

3wzh_w1.jpg 

1) جراحی ایمپلنت دندان چیست؟

اگر چندتا از دندان‌های خود را از دست داده‌اید و به دنبال جایگزین برای آن‌ها می‌گردید، ایمپلنت یک گزینه‌ی خوب برای این جایگزینی است. حتماً تا به حال دندان مصنوعی را دیده‌اید، دندان‌های مصنوعی رو لثه قرار می‌گیرند اما ایمپلنت دندان روی فک قرار می‌گیرد و یک درمان طولانی مدت برای شما به حساب می‌آید. ایمپلنت دندان از نظر ظاهری مانند دندان‌های خودتان است و حتی کارایی آن نیز فرقی ندارد. برای خلاص شدن از دست بریج ها و دندان مصنوعی به سراغ ایمپلنت که یک راه حل دائمی است بروید.

2) مزیت های جراحی ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان مزیت های فراوانی دارد که ما به چند مورد در زیر اشاره‌کرده‌ایم:

- ایمپلنت ها برعکس دندان مصنوعی یک ظاهر خیلی خوب و طبیعی دارند و در عین حال راحت تر هستند. به این دلیل که ایمپلنت ها روی استخوان فک قرار می‌گیرند علاوه بر این که کسی متوجه ایمپلنت شما نمیشود، دائمی نیز هستند.

- ایمپلنت دندان یک جایگزین بسیار مناسب برای دندان واقعی شماست و بعد از وصل شدن به فک هیچ نیازی به تنظیم شدن ندارد بنابراین در حرف زدن شما مشکلی ایجاد نمی‌کند اما دندان مصنوعی امکان گشاد شدن، جا به جایی و... را دارد که احتمال دارد در گفتار شما اختلال ایجاد کند.

- بعد از گذشتن مدتی شما به ایمپلنت ها عادت می‌کنید و فکر می‌کنید دندان واقعی خودتان است بنابراین راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

- اگر از حالا به فکر این هستید که نکند نتوانید غذاهای مورد علاقه تان را بخورید اصلا نگران نباشید. با ایمپلنت می‌توانید هر غذایی می‌خواهید بخورید چون مانند دندان واقعی عمل می‌کند.

- ایمپلنت ها روی سایر دندان‌ها که واقعی هستند هیچ گونه تاثیری نمی‌گذارند و حتی باعث بهبود در سلامت دهان و دندان شما می‌شوند. علاوه بر این مسواک زدن دندان‌هایی که ایمپلنت هستند خیلی راحت تر است. با این حال باز هم برای حمایت از باقی دندان‌ها در کنارشان یک پل محافظتی قرار می‌دهند تا سار دندان‌ها تحت تایر قرار نگیرند.

- از آنجایی که ایمپلنت ها روی استخوان فک قرار می‌گیرند و مثل دندان واقعی هستند، اگر به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید دوام زیادی خواهند داشت و مدت طولانی کارایی خود را حفظ می‌کنند.

 ایمپلنت دندان قیمت

در این مواقع ایمپلنت دندان حرف اول را می زند. مسئله ای که ذهن همه ی افراد را درگیر کرده مربوط به ایمپلنت دندان قیمت و هزینه آن می باشد که در این مقاله سعی داریم اطلاعات شما را در خصوص ایمپلنت دندان قیمت و هزینه آن بالاتر ببریم. جنس ایمپلنت دندان تیتانیوم خالص می باشد که به صورت پایه در استخوان فک قرار می گیرد.

 

به خاطر داشته باشید که تنها برند ایمپلنت دندان مطرح نیست و موضوع مهارت دندانپزشکان نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. بهترین برندها در دردست افراد غیرمتخصص بی فایده است. علاوه بر آن دندانپزشکان مطرح مبالغ زیادی را دریافت می کنند که بخشی از آن به ویزیت و دستمزد مربوط می شود. اگر ایمپلنت دندان قیمت و هزینه آن برای شما مهم است پیش از انجام آن جست و جوی کافی را انجام دهید تا بتوانید پزشک ایده آل را انتخاب کنید تا ایمپلنت دندان قیمت و هزینه آن کمی متناسب با بودجه ی شما شود.

 

3) در طول فرآیند ایمپلنت چه اتفاقی می‌افتد؟

جنس ایمپلنت ها از تیتانیوم است و معمولاً روی استخوان فک دندانی که از دست رفته و قرار است جایش ایمپلنت بگذارند قرار می‌گیرد. قرار دادن ایمپلنت ها روی استخوان فک به قدری محکم است که هیچ گونه جا به جایی ندارد و به هیچ عنوان صدایی از آن تولید نمی‌شود. ایمپلنت دندان در انواع مختلفی ساخته شده است که پزشک معالج با توجه به وضعیت فک بیمار و در نظر گرفتن شرایط دیگر یکی از این ایمپلنت ها را انتخاب می‌کند.

4) چه کسانی نیاز به ایمپلنت دارند؟

در بعضی شرایط خاص ایمپلنت بهترین گزینه برای دندان از دست رفته است که این شرایط عبارت اند از:

- دندان‌های از دست رفته بیشتر از یکی باشند.

- استخوان فک باید به رشد کامل رسیده باشد.

- برای ایمن سازی ایمپلنت به مقدار زیادی استخوان احتیاج است.

- بافت های دهانی باید سالم باشند.

- علاقه ای به استفاده از دندان مصنوعی نداشته باشید یا در نگه داشتن آن ناتوان باشید.

 

ادامه ی این پرسش و پاسخ ها را در بخش بعدی مطلب دنبال کنید.

منبع: ایمپلنت دندان