صفحه کابینت ام دی اف چیست ؟

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص صفحه کابینت و انواع آن و جایگاه این محصول در بازار کابینت و دکوراسیون بپردازیم ، اگر شما هم جز علاقمندان به این صنف یا موضوع هستید و یا اطلاعات کمی در این خوصوص دارید توصیه میشود که این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت را با توجه به جنس ماده استفاده شده در آن میتوان به چند دسته تقسیم کرد

صفحه کابینت ام دی اف چیست ؟

مطمئنا با ورق های ام دی اف آشنایی دارید وقتی ورق های ام دی اف برای استحکام بیشتر  چند لایه به هم چسبانده شده و برای چلوگیری از نفوذ رطوبت و خراشیدگی یک لایه با نام روکش HPL روی آن کشیده میشود در واقع صفحه کابینت ام دی اف تولید میشود.

جایگاه صفحه کابینت ام دی اف در بازار

هنگام انتخاب متریال های کابینت آشپزخانه خود صفحه کابینت ام دی اف را فراموش نکنید ، این صفحه کابینت ها برای مدیریت بودجه شما در هزینه تمام شده کابینت آشپزخانه تهیه شده اند و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ زمان و اجرای صفحه کابینت آشپزخانه خود گزینه ای مناسب است و جز اولین متریال هایی میباشد که در صنعت کابینت آشپزخانه و دکوراسیون از آن استفاده میشد که بعد ها با پیداش انوع سنگ های مصنوعی و ورق های کامپوزیتی رقیبی جدی برای این محصول پدیدار گردید.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

 

روکش HPL چیست ؟

اچ پی ال مخفف کلمه لاتین High pressure laminate می باشد با انواع و اقسام طرح های مختلف اعم از طرح های چوب ، سنگ ، بتن و …. در چند سطح مات و براق و فینیش دار ( برجسته ) تولید می گرددساختار اچ پی ال که از آن به عنوان روکش صفحه ی کابینت استفاده می شود از ترکیب لایه های سلولزی و رزین تشکیل شده که آن را در دمای ??? درجه سانتیگراد و با فشار ??? بار به صفحات فوق العاده محکمی تبئیل می شوند ، لایه های رنگ و ملایمنه کخه به عنوان روکش روی این سطح فشرده کشیده می شوند.

اما چه چیز باعث می شود که این پانل ها از هم جدا نشوند ، این استحکام به خاطر دوام و مقاومت شیمیایی بالا و چسبندگی سریع و پایداری رزین است که این مسئله در تولید شرکت های مختلف تولید کننده باعث کیفیت متفاوت آنها می باشد.

از خواص برجسته صفحه کابینت اچ پی ال می توان به آنتی باکتریال ، آنتی الکترو استاتیک و قابل شستشو بودن آن نام برد که این باعث پاکیزه نگه داشتن محیط می شود به همین دلیل بسیار مهم است که در اغلب رستوران ها و بیمارستان ها و نماهای داخلی ساختمان و در آشپزخانه به عنوان صفحات کابینت از آن استفاده می شود.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

 

در زیر به صورت مختصر به چند مقاومت اچ پی ال اشاره می کنیم .

  • مقومت های رطوبتی

اچ پی ال در برابر بخار آب و رطوبت مقاوم است به طوری که در حالت غوطه وری در آب کمتر از ? درصد و ضخامت ایجاد شده به علت در معرض بودن آب کمتر از ?? درصد می باشد

  • مقاومت در برابر حرارت

اچ پی ال تا دمای ??? درجه سانتیگراد تحمل دمای خشک و شوک حرارتی را دارد بدین گونه که با گذاشتن یک قابلمه یا ماهی تابه داغ بر روی صفحه کابینت هیچ تغییری در آن صورت نمی گیرد ، حتی تغییرات ابعادی در دمای بالای سیگار بدون تغییرات رنگی و شهودی کمتر از ? درصد می باشد.

این دو مورد از مهمترین و سئوال برانگیزترین مسائل ممکن برای خریداران اچ پی ال به خصوص خریداران صفحه کابینت می باشد.

در ادامه این مقاله به نحوه تولید صفحه کابینت و ویژگی های آنها در شرکت های مختلف می پردازیم

برای تولید صفحه ی کابینت ابتدا ضخامت صفحه مورد نظر بسته به انتخاب مشتری با ام دی اف تولید میگردد برای مثال برای یک صفحه کابینت به ضخامت ?/? سانت از دو ام دی اف به ضخامت ?? میل استفاده می شود. این دو ورق به هم پرس شده ( اصطلاحا دوبل صفحه آماده می شود ) و سپس ابزار لبه صفحه بر روی آن زده می شود  و ورق اچ پی ال توسط دستگاه روی آن پرس می گردد ، بعد از این عمل

هنگامیکه چسب روکش خشک شد توسط دستگاه POST FORMING اچ پی ال به دور ام دی اف می گردد.

مراحل تولید بسیار ساده می باشد بدین گونه که گمان م یشود همه شرکت ها باید کیفیت یکسانی داشته باشد اما چه مسائلی شرکت ها را از هم متمایز می کند. اولین و مهمترین مسئله استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد اعم از نوع اچ پی ال انتخابی , نوع ام دی اف ، نوع چسب و …

بیشتر اچ پی ال های مورد استفاده در ایران از شرکت های ترک تهیه می شود که اکثرا از دو اچ پی ال گنتاش و شرکت آس­د استفاده می گردد شرکت های مطرح اروپایی مانند آرپا هم در ایران فعالیت و حضور داشته است .

مسئله بعد انتخاب ام دی اف خام به عنوان مغز در صفحه های کابینت می باشد. شرکت های مطرح در این زمینه ابتدا از برندهای خارجیو در صورت نبود آن از برند آرین سینا در ایران استفاده می کنند ( دقت فرمایید با توجه به اینکه طول صفحه کابینت ??/? می باشد ) شرکت های مطرح از ام دی اف به همین سایز استفاده می کنند البته بعضی از شرکت ها از سایز ??? به علاوه ?? سانتیمتر استفاده می کند که این استاندارد نمی باشد)

چسب یکی از مهمترین مسائل در تولید صفحه های کابینت می باشد که باعث بهتر چسبیدن روکش یا همان اچ پی ال به صفحه کابینت و در نهایت POST FORM بهتر آن می گردد.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

صفحه کابینت | سنگ کورین | کورین هانکس | کورین هیوندای | آلاچیق

نکته : در تولید صفحه کابینت هنگام POST FORM ، شرکت های مطرح به لحاظ زیبایی و کیفیت صفحه و لب تخت نشان دادن آن از ردیوس ? الی ? استفاده می کنند.

  • گزینه جانبی که در تولید صفحه کابینت تاثیر بسیار زیادی ندارد ولی برای جذب و انتخاب آزادنه مشتری دسته رنگ و تنوع رنگ شرکت تولید کننده می باشد . بدین گونه که مشتری با توجه به رنگ کابینت و دیگر رنگ های استفاده شده در منزل بتواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و رضایت کامل را داشته باشد.
  • صفحه کابینت قابلیت تولید از ضخامت ?/? ، ?/? ، ? ، ? و ? سانتی متر را دارد
  • صفحه کابینت از عرض ?? تا عرض ??? قابلیت تولید دارد
  • طول اکثر صفحه کابینت ها ?/?? می باشد.

جمع بندی

اگر دنبال متوسط ترین متریال یا همان مواد اولیه در بازار برای پروژه خود هستید به نحوی که همه پارامترها را در حد متوسط داشته باشد چه از نظر قیمت و چه منظر کیفیت و چه تنوع رنگ و چه استقامت و … احتمالا صفحه های ام دی اف یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

فیلم اتفاقات و حواشی عصر جدید


برنامه ی عصر جدید استعدادهای مختلفی از سراسر ایران را جذب می‌کند تا به نوعی این افراد استعداد خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند. اعمال آنها شامل خوانندگی ، کمدی، شعبده بازی و … می‌باشد. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد، داوران فعلی امین حیایی ، رویا نونهالی ، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی هستند ،کسانی که با رأی خود و رأی مردم استعدادها را برای رسیدن به فینال و بردن جایزه به رقابت با دیگر استعدادها می‌کشانند یکی از برنامه های پرحاشیه ای است که انتقادات و پیشنهادات فراوانی را در پس دارد درحالی که این برنامه نتیجه و هدف مثبتی دارد و ساخته شده تا نخبگان و کسانی که از استعداد های خاصی برخوردارند به روی صحنه ی قاب عصر جدید آمده و استعداد و توانایی خود را به نمایش بگذارند تا دیده شوند ، حمایت شوند و به آن جایی که لیاقتش را دارند برسند؛ برنامه عصر جدید که تهیه کننده و کارگردان آن احسان علیخانی است با پشتیبانی شرکت به پرداخت ملت از همه کسانی که به روی قاب عصر جدید حاضر می شوند حمایت میکند تا علاوه بر دیده شدن یک کمک مالی نیز بشوند تا بتوانند به خواسته های خود برسند .

در این برنامه اشخاص بسیاری هم آمدند که نه تنها در فضای رسانه ای بلکه در فضای مجازی و اینترنت نیز حسابی سر و صدا به راه انداختند، اجرا هایی تحت عنوان " خواستگاری از احسان علیخانی در عصر جدید " ، " خواستگاری در عصر جدید " ، " رقص احسان علیخانی و امین حیایی در عصر جدید " ، " پسری که همرو سر کار گذاشت " ، " دعوای شدید در عصر جدید " و... که بازدید های فراوانی داشتند، اما با همه این تفاسیر انتقادات بسیاری نیز به این برنامه می شود، انتقاداتی مانند : کپی بودن این برنامه از برنامه های خارجی ، انتخاب اشتباه احسان علیخانی در مورد داوران و ... با وجود همه این انتقادات باز هم این برنامه بازدیدکننده بسیاری دارد، با توجه به مشغله کاری مردم که خیلی از آنها توانایی مشاهده برنامه رو ندارند ، تمام قسمت های برنامه عصر جدید و فیلم اتفاقات و حواشی عصر جدید را می توانید در سایت های مختلف مشاهده کنید ، امام ما پیشنهاد می کنیم که این فیلم هارا به صورت کامل و بدون واتر مارک از سرویس آپلود ویدیو تی وی بتا مشاهده کنید.

حفاظ شاخ گوزنی از پرکاربرد ترین حفاظ های ساختمانی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین و جدیدترین انواع حفاظ رودیواری است شکل ظاهری این حفاظ شما را به یاد شاخ های گوزن می اندازد شاخ های گوزن مهم ترین وسیله دفاعی این حیوان هستند سرشاخه های حفاظ شاخ گوزنی بسیار تیز است به همین دلیل است که عبور از این حفاظ کاری محال است.

جنس حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد است.



این حفاظ برای تمام دیوارها با عرضهای مختلف مناسب است. به همین دلیل می توان از این حفاظ برای برقراری امنیت در بالکن و حیاط های کوچک آپارتمانی استفاده کرد می توان در اطراف باغهای شخصی و ویلاها حفاظ شاخ گوزنی نصب کرد .

حفاظ های ساختمانی از بهترین محصولات حفاظتی هستند که در انواع مختلفی وجود دارند و می توان با توجه به شرایط ساختمان آن ها را تهیه کرد.
یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات تولید شده حفاظ شاخ گوزنی است که با تنوع گسترده ای که دارد می تواند متناسب با سلیقه و شرایط برای تهیه آن ها اقدام کرد.



حفاظ شاخ گوزنی از پرکاربرد ترین حفاظ های ساختمانی است که به آسانی بر روی انواع دیوارها نصب می شود و می توان با استفاده از آن آرامش را برای تمام اعضای خانواده به ارمغان آورد

زیبا است و زیبایی ظاهری ساختمان را حفظ می کند .

بسیار ایمن است و به افراد اجازه عبور نمی دهد .

برای دیوارهای کوتاه بسیار مناسب است .

در تمام مکانها می توان از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کرد .

کیفیت و دوام حفاظ شاخ گوزنی بسیار بالا است .



سایتhttps://hefazeiran.ir
تلفن تماس: 09194915895

حفاظ رودیواری دارای انواع مدل های مختلف هستند که یکی از بهترین مدل های موجود حفاظ شاخ گوزنی است
همانطور که از نام این محصول مشخص است با الهام از شاخ های گوزن طراحی شده است و به همین جهت دارای ضریب امنیت بالایی است که مانع از عبور سارقان به داخل ساختمان ها می شود.
این مدل از حفاظ رودیواری به واسطه طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی که داراست موجب زیباتر شدن نمای ساختمان های مختلف می شود و به همین دلیل با استقبال مطلوبی همراه بوده است. حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع 50 تا 150 سانتی متر و تراکم 8، 10، 12 تولید شده است.
حفاظ شاخ گوزنی با الهام از طبعیت طراحی می شوند و به همین جهت علاوه بر ضریب امنیت بالایی که دارا هستند، سبب زیباتر شدن نمای ساختمان های مختلف نیز می گردند
یکی از پرطرفدارترین مدل های حفاظ رودیواری که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، حفاظ شاخ گوزنی است. این مدل از حفاظ دیوار از زیبایی خیره کننده ای برخوردار است و طراحی آن به گونه ای انجام شده که می توان این محصول را برای تمام ساختمان ها با کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار داد.

حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولی و تراکم بالا
با مناسب ترین قیمت و کیفیت

سایتhttps://hefazeiran.ir
تلفن تماس: 09194915895

حفاظ سرنیزه رو دیواری (آبشاری)



تولید این نوع نرده (حفاظ سرنیزه) و حفاظ‌‌‌ ها رودیواری ایجاد تنوع، ایمنی بالا و کیفیت بیشتر با طرح‌های به روز با توجه به نیاز صنعت ساختمان است.
محصولات تولیدی از مواد اولیه مناسب تهیه شده است.
این محصولات دارای ایمنی منحصر به فرد است که عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیرممکن است.
این محصول قابلیت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌های ساختمانی و اداری،مدارس، هتل‌ها، ویلاها و منازل شخصی را دارد.

برای مشاهده نمونه تصاویر بیشتر و یا ارتباط مستقیم با تولید کننده مستقیم: حفاظ های ساختمانی به سایت و تلفن همراه مراجعه نمایید: سایتhttps://hefazeiran.ir
تلفن همراه: 09194915895