ماسک جدید PAVAN با رنگ خاکستری


ماسک جدید PAVAN با رنگ خاکستری

 

شرکت پاوان طب یکی از تولید کننده های نسبتا جدید اما بسیار حرفه ای در زمینه تولید ماسکهای پزشکی سه لایه ای در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از زمان کرونا آغاز کرده است. اما در همین مدت کم توانسته با تولید کالاهایی بسیار تخصصی و با کیفیت بالا سهم زیاد و به نسبت خوبی از بازار را از آن خودش کند. شرکتی که ماسکهایی بهداشتی و با فیلتراسیون خوب را به بازار وارد کرده است. محصولاتی بسیار متنوع که حق انتخاب را هم برای مشتریان بیشتر کرده اند.

 

ماسک طوسی رنگ محصول جدید این شرکت است که با استقبال خوبی رو به رو شده است. محصولی با رنگ خاص خاکستری جذاب که به خاطر زیبایی و متفاوت بودنش بسیار هم مورد استقبال واقع شده است. طرفدارن این ماسک جدید و با رنگ متفاوت هم خانم ها و هم آقایان بوده اند. گفتنی است که لایه های رنگی این ماسک بهداشتی و استاندارد هستند و هیچ تفاوتی با ماسکهای سفید تولید شده توسط همین شرکت ندارند.

 

این محصول کش طوسی رنگ و جالبی دارد که با رنگ بدنه ماسک و لایه رویی آن هماهنگ شده است و همین هم جذابیت و زیبایی محصول را دو چندان کرده است. همین ویژگی ساده باعث شده این محصول روی صورت به زیبایی قرار گیرد و ظاهر و شکلی خاص و متفاوت داشته باشد.

 

لایه ملت بلونی استفاده در این محصول از ملت بلون سفید رنگ و با ضخامت بالاست که فیلتراسیون بسیار عالی دارد و به راحتی می تواند باعث جلوگیری از مشکلات و بیماری های با راه انتقال تنفس شود. این محصول به خاطر فیلتراسیون خیلی خوبی که دارد حتی برای بیمارستان ها هم قابل استفاده است. اگر در شرایط کرونایی به دنبال محصولی با خاصیت فیلتر کنندگی خوب می گردید این محصول می تواند یک انتخاب متفاوت برای شما باشد. محصولی با فیلتراسیون خوب که ظاهری جدید و زیبا هم دارد.

 

فیکسر بینی نرم و منعطف استفاده شده در این ماسک همانند دیگر ماسکهایی که شرکت پاوان طب تا به حال تولید کرده است بسیار راحت است. به شما این اجازه را می دهد که با یک بار حالت دادن به کمک یک دست آن را شبیه به شکل بینی خود حالت دهید و به راحتی قسمت بالایی ماسک خود را فیکس کنید و باعث کاهش وارد شدن جریان هوا از بالای ماسک شوید. فیکسری که نمی شکند و در بین لایه های ماسک قرار گرفته است و هرگز بیرون نخواهد آمد.

 

برای بدنه این ماسک اندازه 17.5 در 9.5 که بهترین و استانداردترین سایز بدنه ماسک است استفاده شده است. لایه های اسپان باند و ملت بلونی در این اندازه برای بدنه و قسمت اصلی ماسک در نظر گرفته شده اند. در هر طرف ماسک پلیسه هایی قرار دارد. این پلیسه ها باعث می شوند در زمان استفاده از ماسک به دلیل گرد شدن آن با آن راحت باشید. این پلیسه ها گردی خیلی خوبی را ایجاد می کنند و باعث راحتی دهان و بینی در زیر ماسک می شوند.

 

شرکت پاوان برای تولید ماسکهایش از روش پرسی و حرارتی استفاده کرده است. روش اولتراسونیک که در آن بدون هیچ دخالتی ماسکها یکی پس از دیگری بیرون می آیند. در این روش تمامی میکروب ها نیز حتی اگر وارد لایه ها شده باشند در حرارت بالا از بین می روند و ماسک کاملا بهداشتی از دستگاه خارج می شود. حتی کش و دیگر لایه ها به کمک این دستگاه و همراه با حرارت بالا به هم وصل می شوند. ماسکها در بسته بندی های جعبه ای 50 عددی برای استفاده عرضه می شوند. در هر جعبه تعداد پنجاه عدد ماسک روی هم قرار گرفته شده است.

 

این محصول مانند دیگر ماسک های پیشین عرضه شده توسط شرکت پاوان طب دارای نشان سیب سلامت و تاییدیه های لازم است. این علامت ها را به راحتی می توانید روی جعبه حاوی محصول مشاهده کنید. این نشانه ها نشان می دهند که در مراحل تولید محصول استانداردهای لازم رعایت شده است. همچنین لایه ها و اجزای ماسک ویژگی های مهم و لازم را دارند و از نظر استاندارد بهداشتی و پزشکی تایید می شوند. این محصول با این همه نشان و استاندارد انتخاب را برای شما راحت کرده است. به راحتی می توان به آن اطمینان کرد و آن را حتی برای حفاظت در برابر کرونا مورد استفاده قرار داد.