نکاتی مهم برای برگزاری بهتر مراسم عروسی

نکاتی مهم برای برگزاری بهتر مراسم عروسی

باغ تالار دشت شقایق 4

برگزاری یک مراسم عروسی خوب و منظم نیاز به برنامه ریزی  درست بر اساس بودجه  و شرایط اثر گذار دارد.

برگزاری مراسم عروسی با تشریفات مختلفی انجام میشود و عوامل کثیری در هر چه بهتر برگزار شدن آن دخیل هستند. از انتخاب لباس عروس و داماد گرفته تا تالار و منوی شام، همه و همه دست به دست هم میدهند تا خاطره ای به یاد ماندنی را در اذهان ثبت کنند.

 ما در این مقاله نکاتی را در جهت هرچه بهتر برگزار نمودن مراسم عروسی مطرح میکنیم .

  تقویم

بهتر است چندین تاریخ برای خود مشخص کنید و در هر تاریخی یکی از کارهای مربوط به عروسی تان را انجام بدهید .سعی کنید تمام کارها را در ماه پایانی انجام داده تا از استرس و دغدغه شما در روز عروسی کاسته شود  و هر هفته برنامه ریزی خود را بروز و یا  مرور نمایید

 انعطاف پذیر باشید

معمولا برای برگزاری عروسی ، عروس و داماد هر کدام خواسته  و نظرات متفاوتی در نحوه برگزاری مراسم یا برخی از جزییات عروسی مانند انتخاب تالار یا باغ عروسی ، منوی غذایی و ...  دارند .همیشه سعی کنید با هم مشورت کنید و تمامی دلایلتان را برای هم بازگو کنید اینگونه بیشتر حرف طرف مقابلتان را درک خواهید کرد و در آخر باید بتوانید در برابر تغیرات انعطاف پذیر باشید.

  تقسیم وظایف

 

برخی از کارها مثل انتخاب لباس عروس و سالن زیبایی  صرفا بر عهده عروس است  و برخی از کارها بر عهده داماد می باشد.

عروس و داماد باید هردو مسولیتی را به عهده گیرند و در انجام کارها شریک شوند و در جریان کامل کارها قرار گیرند.به طور کلی در مواردی  مثل انتخاب آتلیه عروس ، ماشین عروس ، کارت عروسی و ... بهتر است  تقسیم وظایف شود و پس از انتخاب موارد برای قطعی شدن  عروس و داماد به اتفاق یکدیگر آن را بررسی و تایید نمایند.

 فهرست ذخیره مهمانان

یک لیستی از مهمان ها را برای خود تهیه کنید بعلاوه یک لیست اضافه برای مهمان های رزروی هم داشته باشید همیشه در نظر داشته باشید که این لیست ها نوسان دارد یعنی ممکن است به تعداد مهمان های شما افزوده و یا بلعکس کم بشود برای این کار بهتر است یه فهرست جایگزینی تهیه نمایید تا بتوانید مهمان های رزروی را در صورت لزوم جایگزین کنید .

غذا را ابتدا خودتان امتحان کنید

مطمئنا یکی از ملاک‌های انتخاب مکان برگزاری، کیفیت و قیمت سرویس‌هایی است که به مهمانان‌تان ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید این قیمت‌ها شامل ورودی سالن به تعداد مهمانان، پذیرایی بدو ورود، پذیرایی در طول زمان مراسم و شام می‌شود.

قبل از این‌که برای شام عروسی سفارش غذا بدهید منو غذایی موسسه برگزار‌کننده را به دقت مطالعه کنید. بهتر از مطالعه این است که این غذاها را امتحان کنید. یعنی یک بار بدون آن‌که مسئولان این موسسه متوجه شوند و به‌صورت کاملا نامحسوس از انواع غذاهایی که می‌خواهید یک پرس سفارش دهید. در این راستا میتوانید لیست بهترین تالارهای عروسی تهران  را مشاهده نمایید.

تهیه شیرینی و میوه مراسم

از آنجایی که شما بهتر سلیقه و ذائقه مهمانانتان را میدانید بهتر است که تهیه شیرینی و میوه را خودتان برعهده بگیرید و این کار را به مسئول تالار یا باغ عروسی واگذار نکنید. بسته به کیفیت تالار ممکن است کیفیت میوه و شیرینی که آن مجموعه تهیه میکند متفاوت باشد.

زیاده روی نکنید

موسسات برگزار‌کننده مجالس، خدمات متفرقه زیادی ارائه می‌دهند از بادکنک آرایی گرفته تا اجاره کردن هلی‌کوپتر و کالسکه طلایی و لیموزین. شما اندازه جیب و موجودی حساب بانکی‌تان را می‌دانید نه آن‌ها. پس با حساب و کتاب جلو بروید   و بهتر است برای شروع زندی مشترک زیر بار قرض و وام زیادی نروید.

منبع: بیاتو عروسی

 

حفاظ شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همیشه هزینه برای امنیت یکی از مهم ترین و عقلانی ترین کار هایی است که هر شخصی باید انجام دهد. البته هزینه اضافه وقتی راه های بهتری برای تضمین این امنیت وجود دارد نیز به صرفه نیست.

شاخ گوزنی که بر روی دیوار ها قرار داده می شود، جدا از اینکه زیبایی را برای منزل به ارمغان می آورد به امنیت ملک شما نیز کمک به سزایی می کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصی می شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش می دهد.

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید.

شاخ گوزنی ها در ابعاد مختلف در طرح های مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ های دلخواه خود می توانید همان رنگ را در اختیار داشته باشید.

ما به شما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که به هنگام خرید به میزان تراکم و خمیدگی و صد البته ارتفاع این نرده ها دقت کنید؛ زیرا خمیدگی هر چه بیشتر باشد باعث می شود کار برای سارقین و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترین ارتفاع برای این نوع نرده ها نود سانتی متر و با تراکم ده سانتی متر است زیرا عبور از آن بسیار دشوار خواهد شد.

مزایای استفاده از شاخ گوزنی



اگر بخواهیم در مورد استفاده از شاخ گوزنی به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم، باید بگوییم که هزینه آن نسبت به دیگر فلزات و روش های حفظ امنیت ملک بسیار کم تر است.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری از این حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب این حفاظ ها نیز نیازمند بررسی محل و همینطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان

باید بگوییم که شما در ساخت و طراحی ابتدایی این شاخ گوزن ها در نمونه های سفارشی سازی شده کاملا حق انتخاب دارید، یعنی می توانید میزان تراکم و اندازه میله گرد های استفاده شده در این نوع حفاظ ها را مشخص کنید، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنیت بیشتر خواهد بود.

بر این اساس حرکت سارقین روی این سطوح نیز به مراتب سخت تر می شود، دغدغه اصلی در مورد تعمیر سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته و همین طور درب های اتوماتیک وجود دارد. در مورد این سیستم ها ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که هیچ نیازی به سرویس وجود ندارد، یعنی با یک خرید به صورت مادام العمر نیازی به استفاده از روش های دیگر تامین امنیت ملک و ساختمان ها نخواهید داشت.

با توجه به این که در شهر ها، دیوار حصار ها به یکدیگر متصل است، قطعا نیاز به استفاده از شاخ گوزنی ها به صورت کامل حس می شود، همین طور اگر صاحب یک ویلا و یا ملک دور از محل زندگی اصلی خود هستید. حفاظ شاخ گوزنی ایده آل است.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی

همان طور که می دانیم برای ما ایرانی ها یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک کالا، خدمات و همین طور در هر زمینه ای که فکرش را می کنید هزینه و قیمت است، عموما سیستم های امنیتی نیاز به صرفه هزینه و وقت زیادی دارند. بخصوص اگر می خواهید در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنید.

در این مواقع باید تدابیر لازم را اندیشیده تا خدایی نکرده اتفاقاتی که نباید رخ ندهد، حفاظ های شاخ گوزنی یکی از گزینه های پرفروش در طول چند سال اخیر در ایران بوده اند که به دلیل ساختار فلزی ای که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هیچ موجودی نمی دهند.

این حفاظ روی دیوار توسط آهنگران از دیرباز برای امن کردن ساختمان ها، دیوار ها استفاده می شود و طراحی کلی آن نیز از همان ابتدا به همین شکل بوده است. شما می توانید بنا به متراژی که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزنی برای آن را دارید، از تخفیف های ویژه خرید برخوردار شوید؛ البته که کیفیت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

با تمامی بررسی ها، برای دیوار های بلند و کوتاه، ساختمان های مسکونی و اداری، ویلا ها، آپارتمان ها و خانه های دور از شهر، در کنار تمامی تجهیزات امنیتی ساختمانی، قطعا حفاظ های شاخ گوزن یکی از مناسب ترین موارد است که می توانید استفاده کنید.

این حفاظ ها در اسرع وقت از سوی شما با کسب اطلاعات مورد نیاز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نیز نباشید، این کار به سریع ترین شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام می شود، شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره های تماس در این مورد اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری نیز کسب کنید.

قطعا هر چه قیمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتری استفاده می شود، ارزانی های بیش از حد نیز هر کدام فلسفه ای خواهد داشت و بهتر است که خود را درگیر آن ها نکنید، در درجه اول به دنبال تعادلی بین کیفیت و قیمت باشید تا هزینه های صرف شده از سمت شما بی مورد نباشد.

رنگ نیز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و می توانید برای زیبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ های متنوع تر استفاده کنید،

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی



در صورتی که ترجیح می دهید با هزینه ای کم تر نسبت به دیگر گزینه های پیش و رویتان برای حفظ امنیت حصار ها و دیوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالی ایمن باشید، شاخ گوزنی را می توانید سفارش دهید و در صورت تمایل نصبش را نیز خودتان انجام دهید.

صد البته که ما این مورد را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم، چون در صورت نصب اشتباه و یا ناکارآمد هیچ عملکرد مثبتی از سوی حفاظ های شاخ گوزنی مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پیچ ها، امکان کنار زدن این حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نیازی به تغییر ساختار کلی محلی که قرار است حفاظ روی آن نصب شود نیز وجود نخواهد داشت و در این مورد نیز شما قرار نیست تغییری را اعمال کنید.

شما می توانید با صرف هزینه بسیار دیوار های ملک خود را بلند تر کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از حفاظ های فلزی و بخصوص شاخ گوزنی است که این روز ها بسیار در بین کارفرمایان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

شرایط مهاجرت به اوکراین

مهاجرت به اوکراین

وقتی صحبت از هزینه مهاجرت به اوکراین یا هر کشور دیگری می شود باید در نظر بگیریم که هدف از این مهاجرت چیست؟

بعنوان مثال یک دانشجو می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد متخصص می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک بیزینس من و تاجر می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد بازنشسته می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

 

چون شرایط مهاجرت به اوکراین درباره هر یک از افرادی که در بالا مثال زده شد متفاوت است و به همین علت هزینه مهاجرت به اوکراین درباره هریک از افراد بالا فرق می کند و یکسان نخواهد بود.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی

یک دانشجو برای اینکه بخواهد به اوکراین مهاجرت نماید فقط نیاز دارد که از یکی از دانشگاه های اوکراین که اکثرا دانشگاه های معتبری در سطح اروپا هستند، یک پذیرش در رشته مورد علاقه خودش دریافت نماید و سپس بر اساس این پذیرش تحصیلی، یکسری مدارک برای ارائه به سفارت اوکراین در ایران تهیه نماید.

مدارکی که برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس نیاز است عبارت است از:

ترجمه رسمی دانشنامه دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی ریزنمرات مقطع دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی پاسپورت متقاضی به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی گواهی صحت و سلامت پزشکی به زبان انگلیسی

اصل پذیرش تحصیلی یا دعوتنامه تحصیلی از دانشگاه های اوکراین

برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس، احتیاجی به ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ترجمه ریزنمرات مقطع پیش دانشگاهی نیست، اما در صورتیکه این دو مدرک به سفارت اوکراین در ایران ارائه شود، کارمند سفارت اوکراین در ایران از شما مدارک را گرفته و تایید می کند. علت این امر هم به این خاطر است که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید هر مدرک ترجمه شده عددی بین چهل دلار تا پنج دلار از متقاضی مهاجرت تحصیلی به اوکراین دریافت می کند در حقیقت می توان به زبان عامیانه اینطور بیان کرد که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید مدارک اضافه از دانشجو از گرفتن پول بدش نمی آید و حتی استقبال هم می کند و خود دانشجو باید با هوشیاری فقط مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای تحصیلی را به کارمند کنسولی تحویل دهد.

مواردی بوده که متقاضی  هشت مدرک ترجمه شده به سفارت اوکراین در ایران تحویل داده و کارمند کنسولی همه مدارک را بدون هیچ اعتراضی تحویل گرفته و فیش پرداخت دلار به صندوق سفارت اوکراین در ایران صادر کرده است.

فقط در همین فیلد مهاجرت دانشجویی به اوکراین  می بینید که هزینه پرداختی بابت صندوق سفارت می تواند برای دو دانشجو آنهم در یک مقطع یکسان، متفاوت باشد یعنی مثلا یک دانشجو هزینه تایید چهار مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت کند و دانشجوی دیگر، هزینه تایید پنج یا شش مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت نماید.

این موارد باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین  حتی برای مهاجرت تحصیلی در هر پرونده متفاوت باشد.

یکی از نکات مهمی که خیلی از متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین نمی دانند و متاسفانه دارالترجمه های مختلف و موسسات اعزام دانشجو از این مورد سوء استفاده می کنند اینست که  برای ترجمه مدارک مورد نیاز سفارت برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین احتیاجی به ترجمه روسی مدارک نیست و سفارت اوکراین در ایران و حتی دانشگاه های مختلف اوکراین، ترجمه رسمی به زبان انگلیسی را از متقاضی قبول میکنند. اما بدلیل اینکه در حال حاضر در ایران هزینه ترجمه یک مدرک به زبان روسی  سه برابر هزینه ترجمه همان مدرک به زبان انگلیسی است، عده ایی از این نا آگاهی دانشجویان یا متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین سوء استفاده می کنند.

این مورد هم یکی دیگر از پارامترهایی است که باعث می شود هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد حتی با داشتن مدارک یکسان، متفاوت بشود.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت خدمات اخذ پذیرش از تمامی دانشگاه های معتبر اوکراین در شهرهای کی یف، خارکف، اودسا، سومی، لوو و … را به صورت تخصصی و حرفه ایی  انجام می دهد.

برای مشاوره با کارشناسان ما  می توانید با تلفنهای دفتر ایران و یا دفتر اوکراین تماس بگیرید و درصورت تمایل وقت مشاوره حضوری رزرو نمائید.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت دائم یا اخذ اقامت دائم اوکراین

همانطور که در بالا به تفصیل توضیح داده شد هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد به خیلی از پارامترها بستگی دارد

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از ورود به کشور اوکراین می خواهد در کدام شهر زندگی کند؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از پروسه اخذ اقامت اوکراین، می خواهد در کشور اوکراین کارآفرینی کند و به اصلاح کسب و کاری راه بیاندازد یا اینکه در شرکتی بعنوان نیروی کار، استخدام بشود؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین متاهل است یا مجرد؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین بصورت تکی می خواهد اقدام نماید یا بصورت خانوادگی؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین دارای فرزند است؟

سن فرزند یا فرزندان فرد متقاضی چقدر است؟
با توجه به قوانین کشور اوکراین، پروسه اخذ اقامت اوکراین و مهاجرت به اوکراین  برای فرزندان یک خانواده در سنین مختلف  متفاوت است و این تفاوت باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین در هر پرونده متفاوت بشود.

اما نکته ای که درباره هزینه مهاجرت به اوکراین باید متذکر بشویم این است که عده ایی از افرادی که در زمینه اخذ مهاجرت به اوکراین در فضای مجازی ایران کار می کنند، به دلیل اینکه پروسه اخذ اقامت و مهاجرت به اوکراین مراحل مختلف و ریزه کاری های بسیاری دارد، از نا آگاهی متقاضیان سوء استفاده کرده و در مراحل مختلف، مبالغ متعددی را اخذ می کنند

اما هلدینگ حقوقی رادیو وکالت در قراردادی که با موکلین و متقاضیان مهاجرت منعقد می کند هزینه مهاجرت و اخذ اقامت به کشور مقصد را قید می کند و قید می شود که متقاضی هیچ هزینه اضافه ای بابت مراحل مختلف پرداخت نمی کند.

بعنوان مثال برای کشور اوکراین، رادیو وکالت تضمین می نماید که در کلیه مراحل پروسه مهاجرت به اوکراین، هیچ مبلغ اضافه ای به عناوین واهی از متقاضی اخذ نمی شود.

طی این مدت فعالیت در زمینه مهاجرت، موکلین و متقاضیانی داشتیم که قبلا تجربه کار با گروه های دیگر مهاجرتی را داشتند و عنوان میکردند که علاوه بر مبلغ قید شده در قرارداد، پس از ورود به کشور مقصد، در مراحل مختلف  هزینه هایی با عناوین مختلف از آنها اخذ می شده است.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت تخصصی و حرفه ایی خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار و خرید ملک و اخذ اقامت دایم اوکراین را ارائه می کند بطوریکه رادیو وکالت خبره ترین تیم اجرایی را در شهرهای کی یف، خارکف و اودسا در کشور اوکراین دارا می باشد.

تمامی قرارداد های رادیو وکالت با متقاضیان و موکلین  در بخش حقوقی یا مهاجرتی در دفتر ایران تنظیم می شوند

قرارداد ها به زبان فارسی تنظیم می شوند و مهمتر از همه  قرارداد ها به صورت تضمینی منعقد می گردد.

رادیو وکالت سعی دارد با اعتماد سازی و ارائه خدمات منحصر بفرد در کشورهای حوزه فعالیت خود، برند قابل اعتمادی را برای ایرانیان در سراسر دنیا ارائه کند.

ارائه مشاوره برای متقاضیان در هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت رایگان انجام میشود

با توجه به شرایط اوکراین و ارزش پول این کشور، بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در اوکراین و راه اندازی کسب و کار برای ایرانیان علاقه مند می باشد.

رادیو وکالت تیم تخصصی مشاوره سرمایه گذاری دارد و می تواند در حوزه هایی که  در اوکراین سود ده می باشد  به متقاضیان سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار، مشاوره تخصصی ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره می توانیدبا تلفن های دفتر ایران تماس بگیرید

88705123

88106119

 

تازه های نشر مهر ??

تازه های نشر مهر ??

تازه های نشر

کتاب شهری که در آن زمان ایستاد

بهومیل هرابال | مترجم: بهاره هاشمیان | انتشارات هاشمی

مشاهده کتاب : https://www.cavack.com/Item/34691

کتاب شهری که در آن زمان ایستاد نوشته‌ی بهومیل هرابال می‌باشد که بهاره هاشمیان آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات هاشمی چاپ و در ??? صفحه به بازار عرضه شده است.آخرین چاپ آن مربوط به سال ???? بوده و می‌توان به لحاظ موضوع‌بندی آن را در بخش داستان جهان قرار داد.

کتاب امر وانموده 

آتوسا راوش | انتشارات روشنگران

مشاهده کتاب : https://www.cavack.com/Item/31613

اگر چه این تحقیق، بر الگوهای بازنمایی زنانگی در مطبوعات دهه هفتاد کشور متمرکز شده است، اما فی‌الواقع، دریچه‌ای است که توسط آن می‌توان نسبت به مناسبات کلان اجتماعی،فرهنگی و سیاسی کشور بصیرت‌هایی کسب کرد. در دهه هفتاد شاهد رقابت چند ساختار کلامی در خصوص زنان بوده‌ایم.

گفتاری که میراث انقلاب اسلامی سال ???? است و صور گفتاری دیگری که حاصل استحاله،دگردیسی،تحولات و الگوهای مقاومت در مقابل گفتار مذبور است.نکته جالب توجه،اثبات وجهی است که این گفتارها را به یکدیگر پیوند زده‌اند: این گفتار‌ها به رغم ناسازگاری‌های عمیق،در یک وجه با یکدیگر همدست و هم‌داستانند و آن تن‌زدودگی از مفهوم زنانگی است.

کتاب حافظ اندیشه

مصطفی رحیمی | نشر نو

مشاهده کتاب : https://www.cavack.com/Item/34841

دکتر مصطفی رحیمی، حقوق‌دان و مؤلف و مترجم برجسته، در این کتاب به «اندیشه‌ی» حافظ می‌پردازد و در پرتو اندیشه‌ی مدرن، جنبه‌های گونه‌گون اندیشه‌ی حافظ را از پس زیبایی و خیره‌کنندگی غزل‌هایش تحلیل می‌کند. او «همساز کردن ناهمسازها» را ایده‌ی بنیادین حافظ تلقی می‌کند و با ارجاعات مفید و مختصر می‌کوشد که ابعاد پنهان «نظریه‌ی عشق و رندی» را در نظام اندیش? حافظ آشکار سازد و همچنین نشان می‌دهد که کدام سویه‌های اندیشه‌ی حافظ با نظریات فلسفی عصر مدرن تلاقی می‌کند و کدام سویه‌ها با آن متفاوت است. نویسنده پرده‌ی نقش‌نقش شعر حافظ را کنار می‌زند تا از ورای آن انسان و جهان مطلوب حافظ را بازشناسد. در این میانه معنا و جایگاه یکایک گزاره‌های شعر حافظ در نظام اندیشه‌‌ی او به زبانی روشن تشریح می‌شود.

خرید اینترنتی کتاب از کاواک

با نرده پنجره زیبایی و امنیت را برای خانه خود به ارمغان بیاورید!

با نرده پنجره زیبایی و امنیت را برای خانه خود به ارمغان بیاورید!

بدون شک شما هم میدانید که یکی از راههایی که میتوانید توسط آن از خانه خود محافظت کنید این است که برای پنجره خود نرده نصب کنید. در واقع حفاظ پنجره ، اگر به درستی و با ظرافت انتخاب شود، علاوه بر اینکه امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد به نمای ساختمان شما زیبایی خاصی را نیز خواهد داد.

همه ساختمان ها دارای یک یا چندین پنجره هستند که در واقع زیبایی ساختمان شما را تامین خواهند کرد. این پنجره ها علاوه بر زیبایی، باید امنیت را نیز برای شما ایجاد کنند. این نرده ها یکی از بخش هایی است که از ورود غیرمجاز افراد از پنجره به داخل ساختمان جلوگیری خواهد کرد. همچنین اینطور گفته می شود که در ساختمان هایی که بلند هستند و همچنین برج ها، نرده پنجره برای حفاظت و ایمنی بیشتر به کار میروند تا از حوادث غیرمترقبه جلوگیری کنند. نرده پنجره اما انواع مختلفی دارد اما پرفروش ترین و محبوب ترین آن نرده پنجره استیل است.

 

نرده پنجره استیل

نرده پنجره استیل چیست؟

حفاظ هایی که به عناوین مختلف برای ایجاد امنیت در درب آکاردئونی مورد استفاده قرار می گیرند شامل انواع مختلفی هستند.

نرده پنجره

این نوع نرده ها معمولا مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع فشار دارند و همچنین تمیز کردن آن ها نیز بسیار آسان است. زمانی که شما میخواهید از نرده پنجره استیل استفاده کنید باید بدانید که نرده شما در مقابل باد، باران و همچنین آلودگی های دیگر در امان خواهد بود و خراب نمی شود. شست و شوی این نوع نرده ها بسیار آسان است.

همه پنجره هایی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، حتی شیشه های دوجداره ممکن است که در مقابله با آسیب از خود ضعف نشان دهند و شکسته شوند. در اینجاست که نقش این نرده ها به خوبی دیده خواهد شد. امنیت همانطور که میدانید یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید در ساخت ساختمان به آن دقت کنید. شاید اولین چیزی که افراد برای خرید و یا استفاده های دیگر به آن دقت میکنند همین امنیت باشد. استفاده از نرده پنجره استیل در واقع به شما کمک می کند تا بتوانید امنیت را برای ساختمان خود ایجاد کنید.

نرده پنجره استیل از چه چیز ساخته می شود؟

همانطور که از نام این نو نرده ها میتوانید دریابید، این نرده ها از جنس استیل های 201 و 304 هستند. اگر شما میخواهید از این نوع نرده های برای داخل ساختمان استفاده کنید میتوانید از نرده پنجره استیل 201 استفاده کنید چرا که در آن ها از آلیاژ و نیکل کمتری استفاده شده است. در این نوع استیل ها، آسیب پذیری هم بیشتر خواهد بود و البته قیمت آن ها نیز مقرون به صرفه است.

اما اگر شما قصد دارید که حفاظ سرنیزه ایرا برای خارج از خانه نصب کنید بهترین راه این است که از نرده های پروفیلی استفاده کنید.

نرده پنجره

نرده پنجره برای شیشه های دوجداره

استفاده از حفاظ شاخ گوزنی در واقع به ساختمان شما زیبایی نیز خواهد بخشید و شما میتوانید تا سالیان سال بدون نگرانی از خراب شدن از آنها استفاده کنید.

ویژگی نرده پنجره استیل

·        این نوع نرده ها زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان خواهند آورد.

·        این نوع نرده ها دوام بسیار بالایی دارند.

·        این نرده ها نیازی به نگهداری و تعمیر نخواهد داشت.

·        شست و شو و تمیز کردن آنها آسان است.

·        این نوع نرده ها ضد زنگ هستند.

·        این نوع نرده ها امنیت بالایی را برای ساختمان شما ایجاد خواهند کرد.

·        این نوع نرده ها از شیشه های شما در برابر انواع ضربه محافظت خواهند کرد.

·        نرده پنجره استیل مقاوم است و استحکام بالایی دارد.

·        براق و ضد خش است.

·        در برابر حرارت، نور خورشید و دیگر عوامل فرسایشی مقاوم هستند.

·        دچار تغییر رنگ نخواهند شد.

·        نیازی نیست که آن ها را رنگ بزنید.

·        به مرور زمان کهنه نمی شوند.

·        در محیط های اسیدی و همچنین قلیایی مقاوم خواهند بود.

·        قیمت بسیار مناسبی دارند.

·        ضد میکروب هستند و خاصیت آنتی باکتریال دارند.

انواع مختلف آردواز

با حفاظ سازه در تماس باشید.

حفاظ لیلیوم اما انواع مختلفی دارد که در این بخش شما را با مهم ترین آن ها آشنا خواهیم کرد.

نرده پنجره استیل

 یکی از انواع نرده پنجره استیل، نرده های افقی است که اغلب از آن در ساختمان ها استفاده می شود. برای ساخت این نوع نرده ها از استیل هایی با طول بیشتر از یک متر و ضخامت 25 میلیمتر استفاده می شود. اگر طول پنجره اما بیشتر باشد ممکن است که طول این نوع نرده ها به سه متر و ضخامت آن ها به 38 میلی متر بالاتر هم برسد. در این حال باید یک فاصله دقیق هم بین استیل ها وجود داشته باشد که معمولا بین 12 تا 14 سانتی متر است و مانع از عبور افرادی خواهد شد که جثه های کوچک تر دارند.

نرده پنجره استیل

حفاظ پنجره فرفورژه

نرده پنجره استیل

توجه داشته باشید که نرده های افقی در واقع برای محافظت از افراد نصب می شوند و هرگز یک مانع جدی برای ورود سارقان نخواهند بود چرا که این نوع نرده ها با استفاده از پیچ و مهره و همچنین یراق آلات به هم متصل خواهند شد و افرادی که به عنوان سارق به صورت غیرمجاز وارد این قسمت ها می شوند به راحتی میتوانند این اتصالات را جدا کنند. انواع دیگری از این نوع نرده پنجره استیل وجود دارند که از جمله آنها می توان به نرده پروفیلی، عمودی، نرده های هلالی و ..... اشاره کرد. دقت داشته باشید که هر یک از انواع این نرده ها برای انواع خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورتی که شما با یک متخصص در این زمینه مشورت نکنید ممکن است که نوع اشتباهی را برای ساختمان خود انتخاب کنید. بهترین کار این است که نصب این نوع نرده ها را به یک متخصص در این زمینه بسپارید و از امنیت و زیبایی این نرده ها لذت ببرید.