حفاظ پنجره فرفورژه ساده و شیک و زیبا همچنین ایمن


حفاظ پنجره فرفورژه ساده و شیک و زیبا همچنین ایمن

حفاظ پنجره فرفورژه خانه شما می تواند امنیت خانه را رقم بزند. در خانه هایی که در طبقات اول هستند یا خانه های ویلایی و مسکونی شرط اول این است که از طریق نرده حفاظ پنجره فرفورژه ایمنی خانه را فراهم کند. نکته ای که باید در هنگام خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه برای خود در نظر داشته باشید این است که این نرده قرار است در برابر سارقین از اموال شما دفاع کند. برای اینکه حفاظ پنجره فرفورژه برنده میدان باشد باید از  کیفیت عالی برخوردار باشد. شما با در نظر گرفتن بهترین متریال و همچینن رعایت مسائل امنیتی در ساخت نرده پنجره می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کرده بدون استرس و به مسافرت بروید.

در صورتی که نرده حفاظ پنجره فرفورژه شما تنها چند تکه تیغه اهنی باشد که در کنار هم جوش خورده است و هیچ استانداری برای ساخت ان در نظر گرفته نشده است باید به شما  هشدار بدهیم که سارقین به راحتی می توانند از طریق این نرده حفاظ پنجره فرفورژه ها به سادگی وارد خانه شوند.

برای داشتن نرده حفاظ پنجره فرفورژه ایمن و مقاوم باید تمامی جنبه های امنیتی در نظر گرفته شود. از جمله مهمترین نکته ای که باید برای ساخت نرده حفاظ پنجره فرفورژه در نظر گرفت این است که عرض بین تیغه های ساخته شده در نرده حفاظ پنجره فرفورژه باید مقدار معین و استانداری باشد که سارقین نتوانند سر خود را بین این تیغه ها جای دهند. همچنین نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که استفاده از متریال کیفیت و مرغوب با در ساخت حفاظ پنجره فرفورژه سبب می شود تا ماندگاری بالایی داشته باشد و در برابر نور آفتاب و گرد وغبار و سایر شرایط محیطی، رنگ از بین نرود و زود کهنه و فرسوده نشود.

برای اینکه جنبه های امنیتی برای ساخت حفاظ پنجره فرفورژه رعایت شود و همچنین جنبه های زیبایی شناختی نرده محافظ پنجره نیز لحاظ شود کافیست با شرکت فرفورژه آنلاین تماس گرفته و یکی از این حفاظ های زیبا فرفورژه یا نرده حفاظ استیل یا نرده حفاظ ساده و مدرن و کلاسیک و همچنین سلطنتی را برای خود برگزینید.

 

نرده بالکن فرفورژه برای امنیت بیشتر

یکی از انواع نرده هایی که امروزه حتی به عنوان نرده دیوار هم مورد استفاده قرار می گیرد نرده بالکن فرفورژه فرفورژه است. شما میتوانید از انواع مختلفی از این نرده بالکن فرفورژه استفاده کنید البته این نوع نرده ها میتوانند با توجه به آنچه که شما در نظر دارید متفاوت باشند. بعضا برای شما هم پیش آمده است که ساختمان هایی را دیده اید که می تواند به شما الهامات و ایده هایی در زمینه انتخاب نرده مورد نظر شما را بدهند. دقت داشته باشید که این کار در واقع برای شما به عنوان یک فرد مبتدی در این زمینه کار آسانی نخواهد بود و اگر شما اطلاعات کافی را در این زمینه نداشته باشید دچار مشکلاتی خواهید شد.

 

درب فرفورژه پارکینگ و حیاط زیبایی را به ساختمان شما دعوت می کند.

 

درب فرفورژه پارکینگ اولین عنصر دکوراتیوی است که ببینده به ان می نگرد. در واقع وجود درب فرفورژه پارکینگ شیک و مدرن سبب می شود تا ارزش و نمای خانه شما نیز بیش از پیش زیبا تر جلوه کرده و باارزش تر شود. در صورتی که در کوچه قدم بزنید و نگاهی به درب فرفورژه پارکینگ ساختمان ها بیاندازید متوجه می شوید که وجود درب پارکینگ خاص و زیبا چقدر روی دید شما و نمای خانه موثر است.

با وجود درب فرفورژه پارکینگ خاص و مدرن می توانید خانه خود را به یک نماد در کوچه تبدیل کنید. درب فرفورژه پارکینگ در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است که شما می توانید هر یک از طرح های زیبا و خاصی را که دوست دارید برای خود داشته باشید مانند : درب لیزری برای این امر کافیست تصویر درب فرفورژه پارکینگ مورد نظر را به کارشناسان فروش ما در فرفورژه آنلاین بفرستید.

درب حیاط خانه در طرح های فرفورژه یا درب فرفورژه پارکینگ طرح چوب و همچنین درب فرفورژه پارکینگ و درب لیزری درب حیاط و درب پارکینگ مدرن و کلاسیک و همچنین درب فرفورژه پارکینگ جنوبی یا شمالی و یا درب فرفورژه پارکینگ ویلایی یا خانه باغ و تک لنگه و یا درب پارکینگ دولنگه یا سه لنگه و... تقسیم می شود.

فرفورژه آنلاین با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی و همچنین کسب حداکثری رضایت مشتریان توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را برای خود رقم بزند.

 

 

منبع : خبرگزاری ایسنا

5 باور غیر واقعی در مورد دوربین مداربسته


5 باور غیر واقعی در مورد دوربین مداربسته

بسیاری از مشتریان که درخواست نصب دوربین مداربسته دارند، با توجه به تجارب قبلی خود از تماشای فیلم های تلویزیونی یا سینمایی درخواست های عجیبی از مجریان یا فروشندگان سیستم های حفاظتی می کنند که در عمل با تکنولوژی روز امکان اجرای آن وجود ندارد. در این مطلب به بررسی این باورهای غیر واقعی می پردازیم.

بالا بردن کیفیت تصاویر ضبط شده در سطحی غیر واقعی

احتمالا شما هم در فیلم های کاراگاهی بخشی از فیلم را دیده اید که در آن یک تصویر بی کیفیت ضبط شده از تصاویر دوربین مداربسته را وارد نرم افزاری جادویی می کنند و نرم افزار به طرزی اعجاب آور کیفیت را آنقدر بالا می برد تا امکان تشخیص جزئیات در آن به وجود بیاید. واقعیت در سیستم های مداربسته تا حد زیادی با این باورها تفاوت دارد.
واقعیت این است که در حال حاضر بهترین نرم افزارهای پردازش تصویر نیز امکان افزایش رزولوشن تصویر را بیش از 10 تا 20 درصد ندارد. این یعنی انجام این پردازش ها تاثیر چندانی بر روی کیفیت تصویر دروبین نخواهد گذاشت. زمانی که تصویری با کیفیت پایین ضبط می شود بخش زیادی از اطلاعات تصویر از بین رفته است. منطق نیز حکم می کند که امکان بازتولید اطلاعات از بین رفته با هیچ نرم افزاری وجود نخواهد داشت. پس سعی کنید در زمان انتخاب دوربین ها، دوربین های با کیفیت تری را انتخاب کنید.

دوربین های بیسیم اعجاب انگیز

بخش بزرگی از درخواست درباره سیستم های مداربسته مربوط به دوربین های بیسیم هستند. معمولا مشتریان توجهی به محدودیت های بسیار زیادی این دوربین ها نمی کنند و طرز فکری خاص و غیر واقعی در مورد دوربین های بیسیم دارند.
بزرگترین مشکل با دوربین های بیسیم بی ثبات بودن آنهاست. این دوربین ها عموما برد بیسیم محدودی دارند (در یک محیط کاملا باز نهایتا تا 50 متر) و البته نمی توان برق آنها را به صورت بی سیم تامین کرد. استفاده از باتری هم برای تغذیه دوربین راه حل منطقی نخواهد بود چراکه باتری نهایتا دوربین را تا چند روز تغذیه می کند و باید به صورت منظم تعویض یا شارژ شود که برای یک سیستم حفاظتی اصلا ایده آل نیست.
گرچه استفاده از دوربین های بیسیم غیر ممکن نیست اما هزینه های بالا، بی ثبات بودن و محدودیت در تغذیه دوربین استفاده از آنها را به شدت محدود کرده. شاید در آینده و با پیشرفت علم، امکان تولید دوربین هایی مطابق نیاز مشتریان فراهم شود.

دوربین هایی با امکان تشخیص و ثبت هویت یا پلاک

ضبط تصاویر صورت و پلاک کار پیچیده ای برای یک سیستم مداربسته نیست. کافیست دوربین کیفیت و روزولشن کافی برای ضبط این اطلاعات را داشته باشد. مشکل زمانی به وجود می آید که مشتری از ما درخواست دوربینی ارزان با قابلیت تشخیص هویت افراد یا ثبت پلاک را می کند. انجام این فرایند ها نیازمند یک سیستم پردازش تصویر است. این سیستم ها با توجه به اطلاعاتی که از دوربین دریافت می کنند و پردازش کردن آن اطلاعات اضافی را از تصویر (مانند خواندن یک پلاک) استخراج می کنند.
مشکل این است که در حال حاضر نرم افزارهای دقیق انجام این پردازش ها بسیار گران قیمت هستند و برای انجام این پردازش شما نیاز به یک سرور بسیار قوی هم خواهید داشت. این مجموعه برای شما بسیار پرهزینه خواهد شد و در حال حاضر استفاده از این سیستم ها تنها برای برخی ارگان ها و سازمان ها توجیح مالی دارد. البته با پیشرفت هایی که در علم پردازش تصویر صورت گرفته، دسترسی به این قابلیت ها هر روز ارزان تر و ساده تر می شود. شاید در آینده امکان استفاده از این سیستم در منازل هم به وجود بیاید.

توقعات دوربین حرارتی از دوربین مادون قرمز

(برای اطلاعات بیشتر مطلب دوربین مداربسته حرارتی را مطالعه کنید.) امروزه دید در شب مادون قرمز یکی از قابلیت های اولیه دوربین های مداربسته به شمار می رود. نور مادون قرمز ساختاری بسیار مشابه نور مرئی دارد با این تفاوت که برای چشم انسان قابل روئت نیست. دوربین های مداربسته این نور را دریافت کرده و آن را بر روی نمایشگر به صورت نور مرئی به شما نشان می دهند. به این صورت شما خواهید توانست در طول شب هم تصاویر دوربین را ببینید.
به صورت کلی ساختار نور و گرما با وجود تشابهات که با هم دارند، از هم متفاوت هستند. نوع انتشار و طریقه دریافت این دو با هم متفاوت است و در نتیجه تصویری که به وسیله هر یک از این دو ساخته می شود نیز با هم متفاوت خواهد بود. عمده مشخصه دوربین های حرارتی امکان تشخیص اجسام گرم است، این امکان تشخیص با توجه به نحوه انتشار گرما امکان تشخیص موجودات زنده را در جنگل یا پشت یک دیوار نازک فراهم می کند. هیچ یک از این قابلیت ها برای دوربین های مداربسته دید در شب فراهم نیست و این دوربین ها با نور مادون قرمز صرفا یک تصویر سیاه و سفید معمولی به شما خواهد داد.

دوربین های گردان با قابلیت برگرداندن زمان

دوربین های گردان دوربین هایی هستند که امکان چرخش و زوم در جهت های مختلف را برای کاربر فراهم می کنند. یک باور بسیار متداول برای مشتریان این است که بتوان در یک تصویر ضبط شده از دوربین گردان نیز مانند حالت زنده دوربین را چرخاند و در جهتی خاص زوم کرد. انجام این کار از نظر منطقی و فنی تنها در صورتی ممکن است که دوربین شما زمان را به عقب برگرداند. از آنجا که دوربین های گردان چنین قابلیتی ندارند (!!!) پس انجام چنین کاری نیز ممکن نخواهد بود. پس شما تنها میتوانید تصویر دوربین گردان را در جهتی ببینید که در زمان ضبط تصاویر در آن قرار داشته.

 

منابعی برای مطالعه بیشتر:

  1. حفاظت از مرز ها در دوران پسا کرونا
  2. حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته
  3. نکات حفاظت سایبری در زمان دورکاری
  4. تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس
  5. بزرگترین تغییر صنعت امنیت از سال 2010 تاکنون چیست؟
  6. امنیت فروشگاه‌ها در سال 2021 و پس از کرونا
  7. سیستم نظارت ویدئویی از راه دور ابزاری برای بهینه‌تر کردن سیستم های نظارتی
  8. تامین امنیت محل کار در دوران دورکاری
  9. روندهای جدید طراحی وب سایت ها در سال 2020
  10. آموزش دوربین مداربسته – راهکارهای بیمارستانی دوربین هایک ویژن
  11. کمک هایک ویژن به سازمانها در جهت حفاظت از تنها پستاندار دریای چین که در خطر انقراض است !
  12. قابلیت دید در شب دوربین هایک ویژن
  13. چگونه دوربین و سنسور با همدیگر شهر های هوشمند تری می سازند؟
  14. 5 نکته که برای بهتر شدن عملکرد سیستم اکسس کنترل که باید به آن توجه کنیم !

تکنولوژی پردازش تصویر یا VCA چیست ؟