کدام را انتخاب می‌کنید نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم؟

نظافت منزل و خانه در فرهنگ ما ایرانی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از همین سو، خدمات منزل به خصوص نظافت از پردرخواست ترین خدمات است که توسط مجموعه "خدمت از ما" ارائه می شود. اشخاصی که برای نظافت منزل (نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم) شما اعزام می‌شوند، از فیلترهای سخت گیرانه‌ای عبور می‌کنند. تا بتوانیم بهترین خدمات منزل را به شما ارائه دهیم.

 

نحوه ثبت درخواست نظافت منزل:

جهت ثبت سفارش خدمات منزل نیازی به تماس تلفنی ندارید. شما به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی و ماندن در صف انتظار پاسخگویی، درخواست خود را در سایت و یا اپلیکیشن "خدمت از ما" ثبت می‌نمایید. پس از ثبت درخواست، متخصصین حاضر در "خدمت از ما" جهت ارائه خدمات منزل برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می‌کنند.

پس از دریافت قیمت پیشنهادی شما می‌توانید به پروفایل هر یک از نظافتچی‌ها مراجعه نموده و از میزان رضایتمندی مشتریان قبلی و با توجه به قیمت پیشنهادی، نظافت منزل خود را به به نظافتچی مورد تایید خود بسپارید.

 

هدف از معرفی چند نظافتچی در خدمات نظافت منزل چیست؟

با این روشِ ارائه خدمات منزل، مجموعه "خدمت از ما" سعی در به حداقل رساندن عدم رضایت مشتریان خود دارد. شما قبل از دریافت خدمات نظافت منزل، نظرات مشتریان قبلی را مطالعه می نمایید. همچنین خود شما نیز به عنوان مشتری پس از دریافت خدمات نظافت منزل، می‌توانید به نظافتچی مربوطه رای دهید و میزان رضایتمندی خود را در قسمت نظرات و پیشنهادات ثبت نمایید.

ضمن اینکه شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از خدمات منزل دریافتی، در یک ساعت اول دریافت خدمات با پشتیبانی مجموعه "خدمت از ما" تماس حاصل فرمایید و تقاضای نظافتچی جدید نمایید.

 

zja_1.jpg

 

کدام را انتخاب می‌کنید نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم؟

بسیاری از افراد نظافت منزل توسط نظافتچی خانم را به نظافت منزل توسط نظافتچی آقا را ترجیح می دهند. به همین دلیل اغلب درخواست مشتریان نظافت منزل در مجموعه "خدمت از ما" را نظافتچی خانم تشکیل داده است.

دلیل انتخاب نظافتچی خانم توسط مشتریان دقت و توجه بیشتر در نظافت منزل است؛ اما فراموش نکنید که نظافتچی آقا در کارهای سنگین همانند دیوارشویی، پاک کردن شیشه، جابجایی وسایل سنگین و موارد مشابه مناسب تر است. بنابرین قبل از انتخاب نظافتچی توجه نمایید دقیقا می‌خواهید کدام خدمات نظافتی انجام شود.

 

دریافت خدمات نظافت منزل از "خدمت از ما" چه مزایایی دارد؟

  • دسترسی به چندین نظافتچی آموزش دیده و شرکت های نظافت منزل معتبر در کوتاه ترین زمان
  •  معرفی نیروی نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا قابل اعتماد
  •  اطمینان از آموزش و آشنایی کامل تمامی نیروها با نحو برخورد با مشتری و رعایت تمامی استانداردها
  •  دریافت هزینه بر اساس نرخ رسمی نظافت منزل و نظافت ساختمان ساختمان
  • اطلاع از قیمت خدمات نظافت منزل قبل از ثبت سفارش نهایی
  • پیگیری تیم پشتیبانی "خدمت از ما" از روند اجرای کارنظافت منزل

 

تذکرات مهم قبل از ثبت سفارش خدمات منزل که باید رعایت نمایید:

  1. درخواست نظافت منزل را حداقل 2 ساعت قبل از زمان مورد نیاز ثبت نمایید.
  2. اگر درخواست نظافتچی خانم را دارید، به یاد داشته باشید حتما یک خانم در منزل حضور داشته باشد.
  3. تهیه ابزار و مواد شستشو مانند مانند جاروبرقی، تی، مواد شوینده و موارد مشابه بر عهده مشتری می باشد.

 

منتظر دیدگاه‌های شما در بخش کامنت‌ها پیرامون نظافت منزل و خدمات منزل هستیم.

 

 

آگهی های رایگان

مزایای ارسال آگهی اینترنتی در مقابل تبلیغات سنتی و قدیمی بسیار زیاد می باشد.
از نظر هزینه، میزان دسترسی، بازاریابی، گستردگی و حتی فروش و تجارت، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.
در تبلیغات سنتی و قدیمی هزینه بسیار بالا است و محدودیت هایی وجود دارد که نمی توان آن را نادید گرفت. بطور مثال برای اینکه در سطح یک شهر از روش سنتی تبلیغاتی استفاده کنید، باید زمان بسیاری صرف کرده و بسیار هزینه کنید تا تبلیغات انجام شود.
اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، دیگر تبلیغات سنتی اثر بخش نیستند. در این نوع تبلیغات حداقل باید شما یک کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنید که در آن تبلیغات خود را درج کرده باشید.
سپس اقدام به پخش آنها کنید و هیچ تضمینی نیست که همه توجهی به کاتالوگ، بروشور و یا کارت چاپ شده کنند.
این نکته هم بهتر است یادآور شویم که در بازاریابی، فقط بازاریاب های مبتدی هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده می کنند. ولی یک بازاریاب حرفه ای قابلیت این را دارد که خودش توضیحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهی اینترنتی، در کمترین زمان با مناسب ترین هزینه آگهی شما در هر نقطه ای قابل رویت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نیستید. در هر زمانی می توانید آگهی خود را نشر دهید و تاثیر آن را مشاهده کنید.



مزایای درج آگهی اینترنتی:

در تبلیغات اینترنتی، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت می گیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده می کنند و یا دنبال کالایی هستند، می دانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.
این مزیت که بازدید کنندگان بهینه شده باشند از مزایایی درج آگهی اینترنتی می باشد که به هیچ وجه در بازار سنتی این فیلتر یافت نمی شود.
درج آگهی در سایت آگهی-کالا به صورت رایگان و ویژه و برجسته صورت میگیرد و تنها آگهی های ویژه شامل هزینه می باشند .

مزایای درج آگهی ویژه و برجسته نسبت به آگهی رایگان بصورت زیر می باشد:

اعتماد بیشتر کاربران به آگهی های ویژه و برجسته
درج آگهی ویژه و برجسته باعث می شود تا بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی شما کنند. زیرا درج آگهی ویژه و برجسته به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

آگهی های ویژه بسیار بیشتر از آگهی های رایگان دیده می شوند زیرا در مکان های زیر قابل مشاهده می باشند:

در صفحه اول سایت بصورت رندوم و با اولویت بیشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهی
در صفحه اول زیر گروه های مرتبط با آگهی
در کنار تمامی آگهی های رایگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهی های ویژه مرتبط

مزایای تبلیغات در فضای اینترنت:

هر رسانه تبلیغاتی کارکردهای خاص خود را دارد اما تبلیغ در فضای اینترنت دارای چند امتیاز ویژه است :
بخش عمده ای از مدیران، کارشناسان، بازرگانان و سایر فعالان کلیدی عرصه تجارت، این رسانه را به عنوان منبع شماره یک خود می شناسند.

بازخورد و نتایج تبلیغات اینترنتی به طور دقیق قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است. دلیل این امر وجود اعداد و ارقام دقیق از میزان مشاهده و کلیک تبلیغات اینترنتی توسط ابزارهای این کار است.
و با وجود چنین مزایای مهمی عملا به نسبت سایر رسانه ها ارزانتر است.

مزایای تبلیغات در سایتهای آگهی و نیازمندیها:



در میان انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغ در سایتهای آگهی و نیازمندیها ، بویژه در ایران، دارای امتیازات خاص خود می باشد:
آگهی دهنده کنترل و مدیریت مستقیم آگهی های خود را در یک فضای کاربری نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران این سایت ها دقیقا مشتریانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و به جستجوی منبع خرید خود هستند و آگهی ها را با هدف خرید بررسی می کنند.
وجود مجموعه ای از آگهی های به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده این سایتها، باعث حفظ طولانی مدت مشتری در سایت شده و احتمال مشاهده هر آگهی را بالا می برد.
معمولا برای سایتهای معتبر به دلیل حجم ترافیک بالا مورد توجه موتورهای جستجو بوده و آگهی های آنها به خوبی توسط موتورهای جستجو ثبت شده و در نتایج جستجوی آنها ظاهر می شوند.

• دندانپزشک متخصص ارتودنسی

انتخاب متخصص ارتودنسی، یکی از مهم‌ترین عواملی است  که می‌تواند روند درمان ارتودنسی شما را دستخوش تغییر کند. با انتخاب متخصص ارتودنسی که جزء بهترین متخصصین ارتودنسی است، می‌توانید بای خیالی آسوده، فرایند ارتودنسی خود را شروع کنید. بسیاری از عوارض ارتودنسی، ناشی از کمبود دانش یا مهارت دندانپزشک متخصص ارتودنسی برای درمان فرد بیمار است. باید به این مورد توجه داشت که دکتر دندانپزشک، الزاما متخصص ارتودنسی نیست و این دو، کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران یا متخصص ارتودنسی کودکان در تهران، عاملی در راستای کاهش روی دادن مواردی مانند پوسیدگی دندان پس از ارتودنسی یا لق شدن دندان است. با ما همراه بمانید تا به شرحی جامع از متخصص ارتودنسی بپردازیم.

 

در کنار عبارت «متخصص ارتودنسی»، موارد زیر نیز توسط دیگر مخاطبان مورد جستجو قرار می‌گیرند:

  • دندانپزشک متخصص ارتودنسی
  • متخصص ارتودنسی مشهد
  • بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران
  • متخصص ارتودنسی در کرج
  • متخصص ارتودنسی کودکان در تهران
  • متخصص ارتودنسی در اهواز
  • متخصص اتودنسی در تهرانپارس
  • متخصص ارتودنسی در تبریز

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسی:

بسیار مهم است که بدانید یک دندانپزشک، با یک متخصص ارتودنسی و هر دوی این دو تخصص‌ها با متخصصین زیبایی دندان که فعالیت‌هایی همچون روکش گذاری برای دندان‌ها و لمینت انجام می‌دهند، متفاوت است.

یک دندانپزشک، در حوزه پر کردن دندان، قرار دادن ایمپلنت و ... تبحر دارد؛ در صورتی که متخصص ارتودنسی به صورت تخصصی در حوزه جراحی فک و لثه، طراحی هدگیر مناسب، انجام انواع ارتودنسی (از جمله ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی مرئی، ارتودنسی ثابت و  ارتودنسی متحرک) به فعالیت می‌پردازد.

 

بهترین متخصص ارتودنسی:

دکتر سعید قریشی با  برد تخصصی از کشور کانادا، یکی از بهترین متخصصین ارتودنسی حاظر در تهران است. علاوه بر این، ایشان دارای کلینیک ارتودنسی در سه نقطه متفاوت شهر هستند که این امر موجب تسهیل دسترسی شما، در نقاط متفاوت تهران می‌شود.

 

بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران:

انتخاب یک متخصص ارتودنسی در نزدیکی محل سکونت یا کار خودتان، یکی از مواردی  است که می‌تواند به صورت مستقیم، موجب کاهش هزینه‌های جانبی شما شود. انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران یا غرب تهران، می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه رفت و آمد شما، موجب کاهش زمانی شود که باید برای ارتودنسی دندان خودتان تخصیص دهید.

 

متخصص ارتودنسی کودکان در تهران:

بسیار مهم است که در انتخاب متخصص ارتودنسی کودکان در تهران، توجه ویژه‌ای کنید؛ چرا که ارتودنسی کودکان فرایندی است که نیازمند صبر بسیار از سوی متخصص ارتودنسی است و همچنین طراحی مطب متناسب با علائق کودکان، موجب کاهش استرس و حتی ترس کودکان نسبت به ارتودنسی می‌شود.

 

سخن پایانی پیرامون «متخصص ارتودنسی»:

امیدواریم این مقاله که پیرامون «متخصص ارتودنسی» بود، برای شما مفید واقع شود. در صورت داشتن هر گونه دیدگاه و پرسش، خوشحال می‌شویم آن را با ما مطرح کنید.